Multumim ca ai cumparat de la Sculex! Alegem cu atentie Brandurile pe care le comercializam astfel incat sa te poti bucura de produse durabile si rezistente care sa te satisfaca pentru perioade indelungate.
Garantia Sculex Pick-up & Return este serviciul in conformitate cu drepturile consumatorului din O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008, prin care produsele cumparate de la Sculex in situatia in care se defecteaza, vor fi ridicate de la adresa ta prin curier, duse la punctul service autorizat, reparate, iar apoi livrate prin curier inapoi la tine.
Daca din nefericire produsul cumparat de la noi s-a defectat, beneficiezi de Garantie pana la 2 Ani de la data la care ai cumparat. Urmeaza procedura in 3 pasi simpli detaliata mai jos.
Iti stam la dispozitie prin telefon sau email pentru a clarifica orice nelamurire privind garantia unui produs si te asiguram ca orice situatie va fi tratata cu bune intentii.
Aceasta procedura este parte integrata din Termeni si Conditii.
Pentru ca produsele vandute de Sculex sa beneficieze de Garantie, acestea trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
1. Produsul nu a suferit socuri mecanice sau de orice alt fel care sa fi cauzat daune externe si/sau interne produsului sau componentelor ori accesoriilor.
2. Nu s-a intervenit asupra produsului, din punct de vedere fizic sau software ori prin modificarea parametrilor de functionare.
3. Produsul se afla in perioada de garantie. Verifica in Certificatul de Garantie perioada de Garantie.
4. Deti Certificatul de Garantie original, livrat odata cu produsul. Daca nu, contacteaza-ne inainte de a trimite produsul ca sa-ti putem transmite o copie.
5. Deti Factura de achizitie, tiparita in format fizic. Daca nu, contacteaza-ne inainte de a trimite produsul ca sa-ti putem transmite o copie.
6. Deti toate accesoriile originale care au fost livrate impreuna cu produsul.
7. Deti ambalajul ori cutia originala in care a fost livrat produsul sau poti ambala produsul intr-un mod similar pentru a preintampina eventualele deteriorari la manipulare si livrare.
8. Seria si etichetele de identificare unice ale produsului nu au fost indepartate.
9. Sigiliile nu au fost indepartate.
10. Produsul a fost exploatat in conditii bune si respectand indicatiile din Manualul de Utilizare.
Verifica Certificatul de Garantie pentru a vedea si alte posibile criterii pe care trebuie sa le ai in vedere inainte de a trimite un produs in service. Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator.
Dupa ce ai verificat ca produsul defect indeplineste toate conditiile de mai sus, completeaza formularul de mai jos pentru a initia procesul de trimitere in service.
Ambaleaza produsul in cutia originala sau alta cutie similara, asigurandu-te de faptul ca preintampini orice deteriorare aparuta ca urmare a transportului si manipularii.
In interiorul coletului asigura-te ca pui Certificatul de Garantie, Factura si toate accesoriile originale cu care a fost livrat produsul.
Sigileaza coletul in aceasi masura in care a fost sigilat cand l-ai primit, de exemplu cu banda adeziva.
Lipeste pe exteriorul coletului nota de transport/AWB care ti-a fost transmisa pe email dupa inregistrarea solicitarii de Garantie.
Termenul de reparatie este de 15 zile calendaristice.
Reparatia / Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
Punctul Service Autorizat al Producatorului va poate contacta pentru a solicita informatii suplimentare despre defectul reclamat, pentru a va notifica despre rezultatul constatarilor sau pentru orice altceva considera ca este necesar in procesul de Reparare si Aducere la Conformitate.
In situatia in care la verificarea produsului de catre Punctul Service Autorizat al Producatorului sau al Distribuitorului se constata ca produsul functioneaza in parametri normali, Cumparatorul este responsabil pentru costurile de returnare ale produsului si, la aprecierea Punctului de Service, de plata unei taxe de constatare.
In cazul identificarii unor abuzuri din partea Cumparatorului, Vanzatorul poate solicita plata transportului produselor catre unitatea service.
Conditiile si Termenii mentionati in Certificatul de Garantie emis de Producator sau Distribuitor prevaleaza.
Produsele neridicate de la Unitata Service in termen de 6 luni vor fi considerate abandonate conform Codului Civil.
Ultima actualizare: 07/10/2010.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!